Eskilerden Yeniler

2 Mart 2009 Pazartesi



Eskilerden yenileri yıllardır yaparim. İlk zamanlar mecburiyettendi... tasarruf maksatlı.simdi ise artık zevk aliyorum.Yeniden yeniyi herkes basarir.onemli olan eskiden yeni yapmak diye devam ettim inatla.Bu yelek yasadigim yerde cok sevdiğim bir kardeşim için tasarladim.Bana dedi ki..... Ablacim senden birsey istiyorum.oyle bir sey yapki bana, tek kurus para harcama. Tamam dedim.Evde söküntü parca parca kalmis bir sürü ip vardı. Komsularada söyledim,onlardaki kullanilmayan yunleride toparlayip,Oktay kardesime bir yelek yaptim. Bi kaç yıl oldu bunu yapali o yüzden sadece arka görünüsü kalmis:) pc yi toparlarken onden gorunusu silmisim galiba. Rastgele renkleri secerek kocaman bir yumak olusturdum.Bedenleri ordum.birleştirip ic kismina gene eski bir kase etekten astar yaptim.On kisim icin iki tarafli fermuarla kapanma yaptim.Bu sekliyle hem kase hem orgu kismini giyebilsin diye.
Gelelim suslemeye susleme icin annemin makinaya attigi deri,suet montu kullandim:) (Suet yikaninca pekde hos olmuyor.Yikamayi dusunenler kesinlikle tavsiye etmem:)) Cep ve bantlar ekledim yan taraflarina.Oktaycim hala kullaniyor veee ablacim oyle bisey yapmissinki herseyle giyebiliyorum diyor.Gule gule iyi gunlerde giysin insallah.
Simdi ben bunu neden ekledim buraya.Blog ziyaretcilerime aciklayayim. Bir etkinlik kesfettim dun aksam.Hemen dahil olmak istedim tam benlik diye. Seranur hanima tesekkur ediyorum. Ordanda yazdım acemiyim diye onlarin linklerini ev sahibinin linkini nasıl ekliycemi bilmiyorum:) seracim sevgili ev sahibi bana maille kısacik anlatirrsan cok sevinirim. O baglantiları nasil ekliycemi bilmiyorum.
BU ARADA YELEGİN ONDEN GORUNUSUNU OKTAYA GİTTİGİMDE SİZLER İCİN TEKRAR FOTOGRAFLİYCAM.
a href="http://1.bp.blogspot.com/_Yqm0nqEe5Fc/SbYwnppC1zI/AAAAAAAAAW0/7ZyHh5rTyo0/s1600-h/G%C3%B6r%C3%BCnt%C3%BC005.jpg">

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket