Robali hirka sonun da bitti....

4 Mart 2009 Çarşamba






Evet nihayet robalı hırkamı bitirdim. Aslinda biteli cok oldu. Nihayet ekleyebildim demek daha dogru olur :) önce roba kısmını ördüm . Daha sonra bir tarafından ilmek alarak üst kısmını ördüm,(bebek hırkasını örer gibi.Sadece ilmek arttırmak yerine kesiyoruz.) Daha sonra alt kısma aldım ilmekleri ve bedeni ördüm.Örnek cok yogun olmasın diye düz örmeye başladım ama sonuna dogru sıkıldım düz örgüden ve degişiklik olsun diye nette bir ara gördüğüm ve cok begendigim bir burma vardı yanlara ve kol agzına onu ekledim. Hırka tamamen bittikten sonra sıra geldi ön lastik kısmına,ordanda ilmek aldım ilikleri actım ve cift kat lastik örerek tamamladım hırkamı.Henüz giymek bana kısmet olmadı,neden mi:) kızım el koydu.Sıra bana gelemedi:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bitirmişsin hırkanı,çok güzel olmuş emeğine sağlık :))

mine dedi ki...

bitirdim sonunda:)) busede mankenlik yaptı bana. Şimdi yeni bir model deniyorum. Sahi onuda ekliyim hemen yaa:)

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket