fotograf sergisi blogcu arkadasıma yolladıgım ödül:)

6 Nisan 2009 Pazartesi


Blogunu cok begendiğim ve zevkle takip ettiğim laguer90 ikinci kez zevkle kabul ettiğim blog ödülünü banada yollamıs cok teşekkür ederim kendisine.Foto galerisini bir gezmenizi tavsiye ederim cok güzel bir sergi acmış buradanulaşabilirsiniz.

Kurallar:
1*Ödülü verenin linkini yayımlamak.
2*Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.
3*Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.




ilk başta takipcisi oldugum lachenin dükkanından aksesuralardan olusan bir blog acan cicegi burnunda blogcu(gözlerinin içi gülüyor ve yaptıgı her seyi sevgi ile yaptıgı belli olan)aysecan hem destekcin hem takipcin olarak kabul buyurursan sana vermek istedim:)
zelicroches
gönüldenele
Arkadaş ve takipcilerime yolluyorum

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşım.bende ödfülümü almaya geldim::: sevgiler bırakıyorum.güzel yarınlar..

Ayshecan dedi ki...

Sevgili Mine,
teşekkür ederim ödül için..beğenmen ve ilgin beni çok mutlu etti.. takipçinim..sevgiler..

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket