Ela bebeğin mevlüt şapkası ve süslenmiş patikleri

22 Temmuz 2009 Çarşamba







Bi yirmi gün kadar önce aramıza ela bebek katıldı:) nasıl güzel bir bebek görseniz:) işte onun yarı kırk mevludunda cici bir beyaz dantel elbisesinin üzerine mine teyzesi olarak bende başlık yaptım. Başlıgı güpürle kurdeşayla tülle ve minik güllerle adeta gelin basına benzettim farkında olmadan:) bana kalsa daha doldurmaya devam ediyordum ama 20 günlük bebek zaten basını bile kaldıramıyor diye düşünüp kapadım süsleme işini. calışması oldukca basit. Bir dikdörtgen parda kesiyorsunuz ve yanlardan minik pilelerle daraltıpilastikli parcaya geciriveriyorsunuz. Aslında başörtü gibi. Patikleri hazır almıslar beyazdan ama maşşesef cicili bicili bişi bulamamıslar. Patiklerede hemen hazır güllü incili kurdela harçlardan tutturdum:) mevlut bugündü.... ela bebegide bugün gördüm aslında:) allah analı babalı büyütsün insallah,bahtınıda güzel etsin.....

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket