crazy pachwork ilk dış kenar calışması (Ardından ikincisi gelcek)

27 Ocak 2010 Çarşamba

 Şekle girmeye başladı şömentablam, ilk cerceve dün eklendi:) İlk bakışta cok karman corman gelmişti. Cercevelendikce sadeleşmeye başladı:)
 Amaç kurdela nakışı tekniklerini kullanmak öğrenmekti. Öğrendim :) ama sevdimmi:( sevmedim dogrusu.  Ben zor işlerin adamıyım galiba.....



ilk etapta 7 cm parcaları telalayıp hazırladım. köşe calışmadım ilk cercevede. Kenarları bu sefer özcancım insafa geldide makina da yapabiliris dedi... sevindirik oldum tabi:)( Özcancım bakıyor isen arada yorum bırakda fikrini öğreneyim:)



dikiş kısımlarına bir yemeni oyası söktüm:) ben yemenileri genelde böle kullanıyorum. Oyaları görünce aklıma hemen bu oya hangi kıyafette hoş olabilir geliyor.Elimde diil yaaa.




Uzun bir a radan... 20 yıldan sonra nakışla yeniden bulusmak böyle bir iş cıkardı:) dışa birde krem cerceve geciricem.Cumaya kadar biticek allah kısmet ederse kiiiii..... sömestr dönüşü brezilya nakışı tekniklerini öğrenmek için yeni bir kırk yamaya başlıyayım:) Özcancım seni seviyorum.

2 yorum:

hayalürünlerim dedi ki...

çok teşekkür ederim canım seninkiler kadar güzel değil ama:)

mine dedi ki...

el emeginin cirkinimi olur hayalim:)

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket