Aplike kedi yapım aşamaları

15 Nisan 2010 Perşembe

Öncelikle sectiğimiz  aplikelik kumaşı güzelce ütülüyor ve kalıbı hazırlanmıs olan aplike desenimizi teladan paysız olarak kesiyoruz.Kumasın tersine yapıştırıp resimde gördüğünüz gibi. Kumaşta pay vererel kesiyoruz.


Benim kara kedi biraz kokoş olsun istedim.Aslında cok ugrasamadım zamansızlıktan o yüzden sadece fiyonk ekledim aplikeye.Pembe olan fiyonk ve tasma....




Kara kedi nasıl aklandı demeyin aklandı valla.. İnsan unutkan olunca karasını cekmeyip beyazını cekebiliyor bazan:)) aynı anda bi siyah bi beyaz calışmıstım kediciklerden.
 Sap işi ile olusturdum bıyıkları,kulakları ve gövdedeki pati kısımlarını.(normalde paylı olarak kesilir ve öyle işlenir ben aceleden öylece işleyiverdim.)


Yarında bitmiş kara kedicik:)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket