Karadeniz Turundan

23 Eylül 2010 Perşembe

Gectiğimiz ay  ufak kardeşimle muhtesem bir karadeniz seyahati yapmıstık. Gerek yogunluktan gerekse bazı özel meselelerden dolayı anca ekliyorum gene:) il il gecicem.....
Ayder turizmle katıldıgımız yolculugun başlangıç yeri  Ankara sıhhıye köprüsü idi....Gece 11 de yola cıktık ve sabah kahvaltısına ordu ya ulaştık

Ve ordu da camerama takılanlar


 Kahvaltı böyle bir manzara esliğindeydi. Aclık ve yorgunluktan sadece bu manzara dikkatimi cekmiş olacakki başka kahvaltı resmi cekmemişim:)



Ordu boztepeye cıkarken bu manzaraya hasta olmustum. Ama bi otobüs insanla cıkınca tabi durunda izleyelim diyermiyorsunuz.(gerci son 2 gün rehberliği ve otobusu ele gecirmiş durumdaydım )


Boztepe sarı buluzlu rehberimiz. İlk gün kolunun arkasında kalan ise benim ufak kardeşim.




 Şu manzaraya bi bakarmısınız yaaa boz tepeden görüntü.





Kale


 Yaaa yanlız boztepede birde türbe vardı adını unuttum:) bi saat aradım bulamadım rehbere sorup ekliyim sizin için tekrar.






 Ve boztepeden inerken gene gözüme takılan bir yapı. Buda otobusten cekildi.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket