Karamürsel rumeli türkleri derneginin helva senliği

26 Ağustos 2010 Perşembe

Gecmişten yavaş yavaş geliyorum umarım kısa sürede kaparız acıkları:) Rumeli türkleri kültür ve dayanısma senliğinde sipikerlik yaptım efendim bendeniz.
 Daha önce varmıydı böyle bir meziyet derseniz:)) sadece sesim acayip mikrofoniktir. O günde es kaza kuaför arkadasın dükkanına kactım.Kaçtım diyorum sadece yağmurdan kaçıp daldım dükkana. Veee gecenin sipikeri oldum birden bire:)İşte o günden bir kaç manzara.

Tülay hanım karamürselin dernek başkanı


protokol mensupları


kaymakamımız ve dernek mensupları helva tenceresinin basında



 şaşkın ördek yavrusu bendeniz:)) acayip heyecanlandım ama valla. Kimdi orda konusan hatırlamıyorum bile.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket