Vee nihayet Sergiden manzaralar...

26 Ağustos 2010 Perşembe

Sergi haziran ayındaydı.  Pek çabuk ekledim:))


En cok hoşuma gidenleri sectim sizler için. bu bebek takımları harikaydı valla....





Benimkiler aralarda....



bu mutfak takımı oldukca emek verilerek el nakısıyla yapıldı. Yapan küçük hanım cok eziyet cekti şahidim:)






Aplikeli bu mutfak takımı benim favorimdi...Emekli bi hoca hanımın. hoca hanımın ellerine saglık.



 O pike yaklaşık beş yıl kadar sürmüştü galiba.sadece el dikişi ile yapmıs yapan arkadaş. Alttaki laleli seccedade benim,oda tamamıyla el işi.



Burda kavonozumu cektim neyi cektim anlamadım:))




Derili bu klozet takımıda hoştu dogrusu.


 Bizim eltilerin biri yaptı bu takımıda.




O yatak örtüsündeki cicekler hep el yapımı.Örtünün üzeri sedece inci işleme.


 Bu pikeyide cok sevmiştim.



 yatak örtüsüde cok hoştu.Ben olsam siyah calışmazdım ama.




 Masa ve şömenler


cok güzel bir parca daha vardı ama cekmeyi unutmusum onu.



ve son olarak görevli arkadaşlardan bazıları yuvarlak masa toplantısında:)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket