bunalım tatili bitti:)

19 Aralık 2010 Pazar

3 haftadır kafa toplamaya calısıyorum. Baya bi dagılmısım galiba:)) bu zaman zarfında neler yaptım paylaşayım istedim sizlerle.İlk durak Eskişehirdi. En büyük teyzem rahatsız,kendisi alzheimer ve son evrede. Gittigimden haberdar olmasada onu görmek istedim. bu arada kuzenlerden biri (anne tarafında kuzen sayısı masallah bizde:)) Hayvan bakım evinden minik bir arkadaş aldı. adı dost oldu. Evevlsi gün dostu kaybettiğimizi öğrendim. Deterjan kovasına  düşmüş :( cok küçük oldugu içinde midesini yıkayamamıslar.  Asagıdaki resimde aldıgımız ilk gün cekilen resim.







Eskişehirde büyük sehir belediye başkanı sayın Büyükerşen  gercekten cok calısıyor. Bunu her gidişimde Eskişehire dair bir güzellikle yeniden yasıyorum. Odun pazarı üstlerine oldukca büyük bir park yapmıs mesela, bu gidişimde onu kesfettim:)























 işte eskişehir şelale park:)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket