Mutlu yıllar...

30 Aralık 2010 Perşembe





 Sağlıklı huzurlu ve mutlu nice nice yıllara olsun insallah. 2010 acısıyla tatlısıyla gecti gitti gene:) ben hiç bişey anlamadım inanın. daha gecen gün 2009 u bitirmiştik.
2010 da nedense benim her bişeyim bozuldu. Dikişmakinamın teklemesiyle başladım:) sonunda yaklasık 2 ay önce servise gitti.Gecen gün aradıgımda gölcük singer seevisi nurettin bey hala volan yayının fabrikadan gelmedigini. singerin parca sevkiyatını durdugunu 5 ocağa kadarda sevkiyat yapılmıycanı söyledi.Hala makinama kavusamadım yani.

Üstüne 20 gün önce bide dizüstü gitti:( enerji kablosundaki sorun yüzünden ikide bi kendi kendşne acılıp kapanıyordu. bu kapanmalar yüzünden hardisk te bet söktörler olusmuş ve hardisk ölmüş:( bir dünya arşiv yaklasık 10 yıllık arşivim çöpe gitti. Daha bisürü şeyle birlikte. 
Dün yeni dizüstüm geldi:) cok cici bişi. Eskisi ise yenilendi ve suan kardeşim mi yoksa kızımmı kullancak bilemiyorum ama .Hangisi kullanırsa kullansın güle güle kullansın:) yenisini sevdim.
Daha bi sürü sey yazılabilirdi yeni yılla ilgili ama son bi kaç ay bozukluklarla gecince :)) böle bir yazı cıktı ortaya işte. 
Yeniden Mutlu yıllarrrrrrrrr.....


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket