5 gün molada ne yaptım

26 Ekim 2010 Salı

 Nikahtan bahsetmiştim. Nikah Eskişehir tepebası belediyesinde tepebası belediye baskanı tarafından kıyıldı. Gelin ve damat tan izin almadıgım için boş koltukları görüyorsunuz:)


Bendeniz hem gelin nedimesi hem küçük görümce olarak sahitlerin ve başkanın ciceklerini tasıma göreviyle onurlandırıldım:) gördügünüz gibi hazır asker bekliyorum.Hemen yanımda duran sarısın hanımda büyük görümce oluyor bu arada:))




Salona girerken arkamda 3 kardeş....... canım dayım,2 numara teyzem ve hemen arkamda duran annem.
Ben limonculardan alındıgım için kara bişeyim:)Hiiiiçççç benzememişiz anne tarafına nedense. Anne tarafı sarı cakır gözlü  ben ve kardeşlerimse esmer ve koyun gözlü:))


Not: elbisem 3 yıl önce kendim için tasarladıgım bir elbise.
Bu cıplaklıgı su anda siddetli bronsitle ödüyorum bu arada.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket