Nikah Şekeri için Sepet

15 Ekim 2010 Cuma


Bu ayın 23 ünde eskişehirde nikahımız var. Bir eksik varmı diye sordum,yapabilecegim herhangi bişey? Aslında gelin hanım gel dedi ama yogunluktan fırsat bulup gidemedim. Eksik nikah sekerleri için sepet dedi:)






Ama büyükce bişey olsun istedi. Yada 2 adet yapacaktık. karamürsel sepet konusunda  oldukca meşhurdur aslında ama Burda  bile büyük sepet bulamadım.Napsam Napsam diye düşünürken nayloncuda belki bulurum nasılsa kaplanacak dedim veeee taaaaattaaaammmm.Sebze sepeti:))

Önce elyafla kaplayıp güzelce diktim. Sonra sateni yerleştirip gene güzelce diktim.Ve şifon fırfırlarıda dikip,kurdelayı silikonla yapıstırdım. Nikahtan sonrada  banyoda veya istenilen yerde kullanılabilecek hoş dekoratif bi sepet cıktı ortaya.




Kim der sebze sepeti:) manuş, abi umarım begenirsiniz.



İrice bir fiyonk ve aynı kumaştan elde yaptıgım profosyönel ütülü ciceklerle misinalı incilerlede tamamladım:)



     Güle Güle kullancaz nikahtaa

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
 
dikiş, süsleme ve örgü adındaki hersey. Design by Pocket